Thursday, February 10, 2011

Vibrating Ring

Vibrating Ring: Biarkan Isteri Tersenyum Puas

Vibrating Ring dicipta khas bagi merancakkan lagi hubungan suami isteri. Direka dengan gabungan teknologi dan inovasi, ia mampu memberikan pengalaman indah dan kenikmatan yang maksimum bagi setiap wanita. Dengan bahan silikon dari kualiti tinggi dan teknologi getaran yang tahan lama, ia mampu membuat isteri tersayang puas dan mencapai klimaks dengan cepat.

Gegaran yang terhasil mampu membuatkan pasangan suami isteri menikmati malam bagai tidak dapat dipisahkan lagi. Geseran cinta yang terhasil di bahagian atas Vibrating Ring mampu mengaktifkan clitoris wanita, sekali gus menciptakan pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Selain itu Vibrating Ring menjanjikan daya tahan dan ereksi yang maksimum bagi si suami.


Apakah ciri-ciri utama Vibrating Ring?

Dicipta khas untuk melazatkan lagi hubungan suami isteri
Direka dengan gabungan teknologi dan inovasi
Mangaktifkan clitoris wanita
Mempercepatkan climaks wanita
Melambatkan ejakulasi agar tahan lebih lama
Memaksimumkan eraksi agar lebih tegang
Melambatkan proses ejakulasi melalui teori "tambat zakar"
Bagaimana ia berfungsi?

Vibrating Ring akan disarung ke zakar yang menegang sehingga ke pangkal dengan muncung vibrator menghala ke depan. Apabila vibrator di "on" setiap kali dayungan dilakukan muncung Vibrating Ring akan menyentuh clitoris yang dapat memberikan kenikmatan yang tak terhingga kepada wanita sekaligus mempercepatkan klimaks.



Gunakan Vibrating Ring setiap kali ingin melakukan hubungan seks bagi memberi kenikmatan kepada isteri
Sesuai untuk mereka yang selalu tewas awal agar mempercepatkan klimaks wanita
Basuh dengan bersih apabila sudah digunakan bagi mengelakkan jangkitan
Jadikannya sebagai hadiah istimewa untuk isteri anda. Dia pasti gembira (jangan terkejut kalau kami katakan pembeli yang paling ramai membeli produk ini dan kebanyakkan pembeli setia adalah wanita).

1 Ring Vibrating = Rm 30.

No comments:

Post a Comment